-
Arkiv
- oktober 2024
- september 2024
- januari 2024
- december 2023
- mars 2023
- februari 2023
- januari 2023
- april 2022
- februari 2022
- december 2021
- september 2021
- juni 2021
- maj 2021
- april 2021
- februari 2021
- januari 2021
- december 2020
- november 2020
- oktober 2020
- augusti 2020
- mars 2020
- december 2019
- november 2019
- oktober 2019
- juni 2019
- mars 2019
- januari 2019
- november 2018
- oktober 2018
- september 2018
- juli 2018
- juni 2018
- maj 2018
- mars 2018
- februari 2018
- januari 2018
- december 2017
- november 2017
- oktober 2017
- maj 2017
- april 2017
- mars 2017
- januari 2017
- december 2016
- november 2016
- oktober 2016
- september 2016
- augusti 2016
- juni 2016
- maj 2016
- april 2016
- februari 2016
- januari 2016
- december 2015
- november 2015
- oktober 2015
- september 2015
- juni 2015
- maj 2015
- april 2015
- mars 2015
- februari 2015
- januari 2015
- november 2014
- oktober 2014
- september 2014
- augusti 2014
- maj 2014
- april 2014
- januari 2014
-
Meta
Månadsarkiv: maj 2016
Det pedagogiska mötet med traumatiserade barn, ungdomar och vuxna
I Lisetten nummer 2/2016 kan du läsa flera artiklar om det pedagogiska mötet med traumatiserade barn, ungdomar och vuxna. Du kan bl.a. läsa följande: ”Bygg en provisorisk glädjeplattform” av Lars H Gustafsson En intervju med Birgitta Fransson om tidningen Opsis … Fortsätt läsa
Publicerat i Lisetten, Uncategorized
Kommentarer inaktiverade för Det pedagogiska mötet med traumatiserade barn, ungdomar och vuxna
LiSA Stockholm bjuder in till en eftermiddag om kartläggning av nyanlända elever
Måndagen den 16/5 kl. 15.30-18.00. Program: kl. 15.30-17.00 Skolverkets representant berättar om kartläggningsmaterialet kl. 17.00-17.30 Mohammad Sayed Husseini och Basir Mahmoodi är två nyanlända elever som kommer att berätta om sina erfarenheter av att bli kartlagd och vad du som lärare kan … Fortsätt läsa
Publicerat i Stockholm
Kommentarer inaktiverade för LiSA Stockholm bjuder in till en eftermiddag om kartläggning av nyanlända elever